Press "Enter" to skip to content

Zasady organizowania konferencji

Organizowanie różnych konferencji, wymaga wcześniejszego przygotowania. Zaczyna się oczywiście od wykreowania konkretnej tematyki konferencji, a także zaproszenia do tego celu różnych mówców, a także uczestników. Ale nie możemy zapominać także o wynajęciu odpowiedniej sali. Do wyboru zwykle mamy wiele możliwości. Najczęściej istnieją specjalne biurowce, które wynajmują swoje pomieszczenia innym firmom. W pierwszej kolejności skoncentrujmy się na tym, jak wielką powierzchnię będziemy potrzebować.

konferencja

Autor: World Trade Organization
Źródło: http://www.flickr.com
Ponieważ może się okazać, że nie będziemy mieli zbyt dużych wymagań, ponieważ spotkanie biznesowe odbędzie się raczej w kameralnym gronie. Oprócz wielkości pomieszczenia trzeba dokładnie sprawdzić jego standard. Jeśli to będzie jakaś klitka bez okien, a także klimatyzacji, to niestety ale spotkanie będzie upływało w wielkich męczarniach. Każdy nie będzie mógł się doczekać dosłownie końca spotkania, żeby jak najszybciej opuścić takie klaustrofobiczne pomieszczenie. Niestety również wybór miejsca znacząco wpływa na prestiż firmy. Dlatego lepiej jest zainwestować nieco więcej w wynajęcie naprawdę eleganckiej sali konferencyjnej. Nie muszą to być jednak fotele obijane w skóry, albo też ekskluzywne meble, jeśli to będzie zwykłe szkolenie dla osób prywatnych, które za spotkanie zapłacą około 30-50 złotych.

konferencja na temat gier

Autor: Vancouver Film School
Źródło: http://www.flickr.com
Natomiast jeśli ma to być spotkanie najważniejszych przedsiębiorców, od których zależy przyszłość naszej firmy, to warto się postarać nieco bardziej. Oczywiście mierzmy swoje siły na zamiary. Ponieważ bardzo łatwo przeholować także w stronę rozrzutności. Najlepiej jest umówić się z właścicielem wynajmowanego pomieszczenia, żeby najpierw dokładnie obejrzeć salę, a następnie można przejść do podpisania konkretnej umowy. Na szczęście nie jest to nic skomplikowanego. Należy mimo wszystko zwrócić szczególną uwagę na to, żeby podczas spotkania nie doszło do żadnych zaniedbań, a także zniszczeń sprzętów w wynajmowanym pomieszczeniu. Ponieważ za takie niespodziewane usterki możemy zostać ukarani grzywną finansową.

Comments are closed.