firma tagged posts

Poradnik dla organizujących konferencje

Konferencje są często wybieraną formą spotkań biznesowych i naukowych. Są one organizowane zarówno przez największe firmy i uczelnie, jak też przez niewielkie, działające lokalnie firmy. Lecz wiele osób nawet nie ma świadomości tego, jak dużo pracy i załatwienia wielu spraw wymagać będzie przygotowanie takiej konferencji.
Więcej...

Konferencje dla nowych firm

Jeśli jesteś młodym przedsiębiorcą, który nastawia się na różnego rodzaju organizowanie szkoleń, to powinien w tej kwestii mieć kilka rzeczy na uwadze. Przede wszystkim, do zorganizowania jakiegokolwiek szkolenia potrzebna jest odpowiednia sala. Tu już na samym wstępie powinno się dostosować wielkość sali do liczby uczestników kursu, jakiej się spodziewamy. Nie ma sensu wynajmować wielkiej auli, jeśli na nasze szkolenie przyjdzie tylko kilka osób. Tak samo odwrotnie. Wynajęcie za ciasnego pomieszczenia na wydarzenie, podczas którego pojawi się co najmniej kilkadziesiąt osób będzie prawdziwą porażką organizacyjną. Zatem określenie liczby uczestników to podstawa.
Więcej...