reklamy konferencji tagged posts

Jak wypromować spotkanie konferencyjne?

Konferencja to w dzisiejszej Polsce nic nowego – wszyscy ludzie dostają codziennie zaproszenie na jakąś konferencję. To znaczy nie wszyscy, bo przykładowo pracownik supermarketu, kurier czy powiedzmy kierowca autobusu zapewne nie, ale już przedsiębiorcy, ekonomiści czy lekarze zapewne dostają multum zaproszeń. A skoro są zapewne bardzo zabieganymi osobami, niemalże całą dobę spędzają albo pracują, albo śpiąc, najzwyczajniej w świecie mają święte prawo odmawiać. Poza tym, skoro ludzie dostają aż tyle zaproszeń, w wielu przypadkach nie dostrzegają niektórych z nich. Co to oznacza dla organizatora spotkania konferencyjnego? Ano to, że przydałoby się zadbać o odpowiednią reklamę takowego spotkanka. Bardzo często sytuacja jest taka, iż tylko świetnie reklamowana konferencja odnosi odpowiedni sukces frekwencyjny, wiadoma sprawa.

Więcej...